مامانا کشیدن بخیه سزارین درد داره.؟

۱۱ پاسخ

اگرر دونه ای هست اره
اگر نه ی سر هست ی نخ اصلا فقط چند لحظه س

مامانا عکس از بخیه هاتون میزارین
از من حالت کبودی داره

اصلاااااا منم خیلی میترسیدم
ولی هیچی متوجه نشدم
اتفاقا یه حس خیلی خوبی هم داد بهم😂

نه من خودم کشیدمش

نه اصلا متوجه هم نمیشی

نه بابا مگه متوجه میشی که درد بکشی
بیحسی بودی یا بیهوشی ؟؟؟؟

نهههههه بابا
به من گفت یک نفس عمیق بکش تا بکشم
هنوز داشتم اماده میشدم که نفس عمیق بکشم گفت بلندشو تموم شد😐😐😐😐
هیییچی نفهمیدم

اصلا متوجه هم نمیشی

نه عزیزم اصلا حس نمیکنی یه لحظست

نه.

ن بابا هیچی حالیت نمیش

سوال های مرتبط

مامان پسته❤️ مامان پسته❤️ ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان زردآلو مامان زردآلو ۱۵ ماهگی
مامان نفس۲ مامان نفس۲ ۱۴ ماهگی
مامان آراد👼🫀 مامان آراد👼🫀 ۷ ماهگی
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۷ ماهگی
مامان آیسا✨️🧸 مامان آیسا✨️🧸 ۷ ماهگی
مامان جیگروووو♥️ مامان جیگروووو♥️ ۵ ماهگی