۱۳ پاسخ

نه منکه نفهمیدم

من که کلا متوجه نشدم

نه بابا دردنداره

نه درد نداره
من دراز کشیدم کشید گفت پاشو گفتم همین بود ؟ تموم شد؟ گفت اره . در این حد بی درد .

من سر پسرم خودم کشیدم بخیه رو

نه اصلا درد نداره حس نمیکنی

چرا جذبی نزدی

نه انقده خوبه راحت میشی

اصلا دردنداره اتفاقا ی حسی داره ک میگی اخیش🤣

ن عزیزم هیچ درد نداره فقط حس میکنی زیر پوستت یچیز کشیده میشه
تا بری بکشی چندباری برو حموم هر روز برو بخیت نرم میشه

من کشیدم اصلا متوجه نمیشی اصلا درد نداره

نه نباید داشته باشه دیگه

نه اصلا فقط حس قلقلکه

سوال های مرتبط

مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان پسته❤️ مامان پسته❤️ ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۴ ماهگی
مامان پریا مامان پریا ۱۴ ماهگی
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی