سلام مامانا کشیدن بخیه درد یا سوزش داره؟

۹ پاسخ

نه والامن ک چیزی نفهمیدم

نه اصلا

نه اصلااااا

نه اصلا

چرابراشماهابخیه جذبی نزدن؟

انقدر بی حسی که حسش نمیکنی

والا من رفتم حموم خودم کشیدم راحت در اومد

اصلا متوجه نمیشی من از ترس فشارم رفته بود بالا بعد گفت بزار ببینم جوش خورده یا نه گریه شدم از شدت ترس میگفتم توروخدا بگو جوش نخورده برم بعدا بیام بعد گفت ن خوبن دستش گرفتم گفتم بخدا ی لحظه صبرکن گفت بلندشو برو کشیدمش اصلا هیچی هیچی نفهمیدم باورم نمیشد میگفتم دروغ میگی

اصلااااااا خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان پسته❤️ مامان پسته❤️ ۴ ماهگی
مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان کوچولو🌸 مامان کوچولو🌸 ۳ ماهگی