۹ پاسخ

من ازبیس روزگی بستم ولی هروقت ک حال داشتم😂🥴هنوزشکمم مونده وبخاطراینکه ترک داشتم شکمم چروک شده

من یک ساعتم نمیتونم ببندم شکمم درد میگیره

من ی جا خواندم ک شکم بندو ببند تو کل روز ولی وقتی میخوابی یا دراز میکشی درش بیار

من ک خیلی میبندم بعضی وقتا بازش میکنم

تقریبا همیشه. یکی دوساعت باز میکنیم

یه ساعت نهایتا
تحمل نمیکنم

حداقل بین ۶ تا ۸ ساعت باید ببندی

عزیزم الان زوده واسه گن یا شکم بند..حداقل باید یک ماه صبر کنی بعد ببندی الان چسبندگی رحم درست میشه تو اینترنت هم نگاه کنی همینو نوشته ک زیر یک ماه نباید از گن یا شکم بند استفاده کرد

طبیعی هستی یاسزارین اگه سز هستی حالازوده ها

سوال های مرتبط

مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی
مامان دیانا ۷ ودلینا مامان دیانا ۷ ودلینا ۱۵ ماهگی