خانما کسی قرص آگنوگل مصرف کرده؟

۱ پاسخ

آره عزیزم برای تنظیم هورمون های زنانه هست و برای باروری هم خوبه اگه اقدام به بارداری کردی همون موقع که فهمیدی بارداری باید قطعش کنی مصرفش هم چند ماهه هست اگه دکتر داده که حتما بهت گفته تا چند ماه استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری