۳۷ هفته و۵ روزمه
وزنش۳۴۷۰بود
خوبه؟؟؟؟

۹ پاسخ

عالیه

اره عزیزم

عالیه عزیزم

تپلیه واسه من ۳۰۱۸

عالیه

رستا دنیا اومدنی ۲ کیلو بود

اره گلم عالی

خیلییییییی خوبه

خوبه؟؟؟عالیه عزیزم.
من پسرم بارداری اولم۲و۸۰۰ بود باز بااین وجود خوب بود.

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان پرنساو آرسام😇 مامان پرنساو آرسام😇 ۱۴ ماهگی