شام امشب گل پسرم🤩
پلو ماهیچه با شوید 🍗🍚

تصویر
۸ پاسخ

اوف باید خیلی لذیذ باشه درسته

نوش جونش دست مامانش دردنکنه اینجور غذای خوش رنگ وخوشمزه درست کرده😍😋

نوش جونش پسرمن درستی غذانمیخوره نهایتش اگ سه چهارقاشق

چه جوری ی بچه ۱۰ ماهه میتونه اینجوری غذا بخوزه دختر من به گلوش میگیره

عزیزم چجوری درس کردی میشه بگی بهم❤️

نوش جونش‌شام الان دادی؟

نوش جون گل پسری

نوش جوووونش

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی
مامان عباس مامان عباس ۱۴ ماهگی
مامان دلآواجون مامان دلآواجون ۱ سالگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی