خانمای سزارینی تا چه مدت خونریزی داشتید؟

۶ پاسخ

من بعد ۲۰روز فقط در حد لکه بینی

من هنوز دارم شدید نیس ولی کم و لکه. ام نیست خسته شدم دیگه😑

۴۰ روز

۳۵ روز

یه ماه

تقریبا۴۰روز

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی