۳ پاسخ

عزبزم شد 20 دقیقه نگه دار چون یه وقت دل درد نشه کوچیکه

بعضی بچه ها دیرمیزنن دکتر میگفت

عزیزم به پهلو بخوابونش
خودش آروق میزنه

سوال های مرتبط

مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو مامان سـ‌لـ‌ین کوچولو روزهای ابتدایی تولد