خانما بنظرم نینی من خیلی سکسکه میکنه طبیعیه؟

۷ پاسخ

دقیقا نی نی منم خیلی سکسکه می‌کنه
سکسکه زیادی خطرناک ک نیست نه؟

آره.

دختر من میاد بالا میگی تویه معدمه😂

خوشبختانه یه دکتر گفت سکسکه نی نی نشانه هوش و سلامتشه

دختری منم همینطوره فداش بشم😘
دارن تمرین تنفس میکنن🥰

از کجا میفهمید سکسکه میکنه؟

اره طبیعیه منم سر دخترم هر روز سکسه میکرد روزی دو بار تقریبا

سوال های مرتبط

مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان کاکول پسر مامان کاکول پسر هفته سی‌وسوم بارداری