۱۴ پاسخ

۱۷ به بعد

من هنوز حس نکردم

جفت قدامی دیر از بقیه مامان ها حس میکنن نگران نباشید چون جفتتون جلو هست از ضربات و حرکات جنین جلو گیری میکنه کم یا دیر حس میکنید

سلام من تو هفته های اول نبض حس میکردم از هفته هفده دیگه قشنگ حرکت و ضربه هاشو حس میکنم تا همین الان گاهی اوقاتم اینقدر یهویی و محکمه دردم میاد یا میترسم 😂😂😂

۱۴ هفتگی

من خیلی ضعیف هست حس میکنم مدامم نیس یه دفعه هست یه دفعه نیس

هنوز هیچی

من خلفی ام هنوزم نفهمیدم

۱۲ هفته
بستگی به جفتت داره
قدامی دیر تر احساس می‌کنه
البته خودم قدامی بودم ولی ۱۲ هفته احساس کردم

۱۴ هفتگی

من که هنوزم حس نکردم🤦🏻‍♀️

از ۲۰ هفته

من فعلا یبار اونم ضعیف یه چیزایی درونم حس کردم

۱۲هفتگی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تپلو مامان تپلو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان قوت قلبم🩵 مامان قوت قلبم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری