۴ پاسخ

عزیزم بستگی به خودت داره چی بدلت بشینه اسم کاملا سلیقه ایه .یکی میگه به فامیلی بیاد یکی میگه به اسم باباش بیاد یکی میگه به اسم بچه اولی خواهر یا برادرش کامل ست باشن ‌.ولی من سردوتا بچهام چیزی که ب دلم نشست گذاشتم برامم مهم نبود به هم بیان یانه

هایلین

مهوا
ماهلین
رستا
دلوین

بستگی به فامیلش داره
از هوش مصنوعی کمک بگیر

سوال های مرتبط

مامان دیانا خانم مامان دیانا خانم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زندگیم و تو دلی مامان زندگیم و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا. ایلماه ❤❤ مامان آریا. ایلماه ❤❤ ۳ ماهگی