۲ پاسخ

سلام من کل سیسمونیم رو ازشون گرفتم خیلی خیلی راضی بودیم خداییش قبلش چقدر وسواس داشتم سیسمونی های مختلف یزد داخل جمهوری و صفائیه رفتم اما سیسکالا قیمت هاش خوب بود شرایط اقساط بلند مدت و بدون کارمزدم داشت از طرفی خیلیم پرسنلش دلسوز بودن و راهنماییم کردن

پیشنهاد میکنم حتما سر بزنید و تحقیق کنید خودتون متوجه میشید عزیزم

بسیار گروووون فروشن

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۵ ماهگی
مامان 💗کوچولوهام💗 مامان 💗کوچولوهام💗 ۲ ماهگی