مامان ها کسی فیبرم رحم داشته ؟

۴ پاسخ

بله من از قبل از بارداری پسرم داشتم اونموقع دکترم گفت اگه سزارینی شد برش میدارم که طبیعی شدم و دیگه عملش نکردم و همچنان بود اما هیچوقت مشکلی برام ایجاد نکرد نوعش ساب سروزال بودبستگی به نوعش و جاش داره از من دیواره بیرونی رحممه

چون مایه کی از اقوام داره میگه ۳سانت هست

اره من دارم.

خودم نه ولی مامانم داشتن چند بارم کورتاژ تشخیصی شدن

سوال های مرتبط

مامان ني ني مامان ني ني ۴ سالگی