الان تست زدم منفی بود😭😭

۳ پاسخ

تاخیر7روز

میدونم چی میگی با تمام وجود درکت میکنم
خورده تو ذوقت دلت شکسته شده ناراحتی چشمام اشک دارن میدونم
ولی هنوز امیدی هست شاید دور لقاح صورت گرفته بعضی ها داخل همین برنامه بعد ۴۴ روز تاخیر تازه ازمایش مثبت شده
هنوز که پریود نشدی پس امیدوار باش خدا ببینه بنده اش نا امیده باهاش قهر میکنه ها
امیدوار باش که انشاالله به حق ابرو فاطمه زهرا که این ماهی دوقلو بارداری و دست پر از در خونه خدا برگردی خواهر 🥰

منم با دو روز تاخیر

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان آینده☘️🥹 مامان آینده☘️🥹 قصد بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
معجزه 😅☺️ معجزه 😅☺️ قصد بارداری