تست زدم منفی بود😭😭😭

۵ پاسخ

ناراحت نباش عزیزم به خدا توکل بکن تاا پریود نشدی وقت داری عزیزم،من حتی رفتم ازمایش دادممم منفی بود ولی ناامید نشدممم گفتم تا پریود نشم وقت دارمم توهم توکل کن به خدا عزیزم الهی هرررچی خیر به صلاحت هست بشه عزیزم

منم پریود شدم
اَی تُف🤧

عزیزدلم ناراحت نباش

منم هرچی زدم منفی دارم میرم آزمایش

منم تست زدم د منفی شد😔

سوال های مرتبط

نازنین نازنین قصد بارداری
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
معجزه 😅☺️ معجزه 😅☺️ قصد بارداری
ناهید ناهید قصد بارداری
دوقلوها دوقلوها قصد بارداری
مامان باران مامان باران قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق قصد بارداری