سلام مامانا تست زدم منفی بود 😔

۶ پاسخ

تاخیر داری ؟؟

ان شالله ماه بعدی مثبت بشی گلم

چند روز تاخیر داری عزیزم؟

منم چن دقه پیش زدم منفی شد حالم گرفته😑

اشکالی نداره عزیزم مال منن منفی شد انشاالله دفعه بعد🥲♥

ان شاالله ماه بعدت مثبت بشی

سوال های مرتبط

مامان آینده☘️🥹 مامان آینده☘️🥹 قصد بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان nini مامان nini هفته دوازدهم بارداری
معجزه 😅☺️ معجزه 😅☺️ قصد بارداری
ناهید ناهید قصد بارداری