الان تست زدم منفی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

تصویر
۱۳ پاسخ

هاله میبینم یا سایه اس؟؟

ان شاءالله که به زودی باردار میشی عزیزم

چرا آمپول زدی

عزیزدلممم انشالله بزودی قسمتت بشه💔

مارک دیگه بخر این منفی بود برامن یه مارک دیگه زدم مثبت

چند روز تاخیر داری🥺

مارک بی بی چکت چیه؟؟

منم ۱۷ آزادسازی بود ولی تست الانم منفی شد هیچ علایم پریودیم ندارم

بهتره برای نتیجه درست۷ روز تاخیر با ادرار صبح زود ناشتا تست بزنید

فردا موعدمه ۱۶ ازاد سازی

منم الان زدم منفی شد

موعدت چه روزیه

چند روز تاخیری؟

سوال های مرتبط

(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی
مامان آینده☘️🥹 مامان آینده☘️🥹 قصد بارداری