بچه ها کی برای تغذیه پیش دکتر حبیبی رفته؟؟

۴ پاسخ

اصلاً دکتر خوبی نیست.خیلی بیسواده و یکسال تمام نتونست حساسیت به لبنیات دخترم رو تشخیص بده و ما رو خیلی اذیت کرد.
یه دکتر تهران بردم فوری تشخیص داد.

من دیروز بردم

من میخوام ببرم ولی نوبت نمیده ک

من تا ۸ ماهگی بردم اما دیگه نبردم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی