خانوما شمام ترشح سینه دارید؟طبیعیه؟

۴ پاسخ

نه من اصلا ندارم

اره‌منم گاهی قطره ایی دارم

منم دارم
دکتر گف طبیعیه فقط نباید خیلی دستکاریشون کنی

بله عزیزم منم دارم از هفته 20 بارداری داشتم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو👶🏻🐣 مامان پسرکوچولو👶🏻🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان امیر محمد🩵🩵 مامان امیر محمد🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری