خانوما ی نگاه ب سونو من میکنید ببینید خوبه همچی؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم باکدوم بیمه رفتی پیش دکترملایی
چ ساعتی رفتی چقدرمعطل شدی منم چندروزدیگ بایدبرم

همه چی خوبه خداروشکر فقط جفتت یه ذره پایینه استراحت کن و رعایت تا بره بالا

ضربان قلب بچه من 157بود دختره

خوبه به سلامتی
هزینه انومالی چقدر میگیره دکتر ملایی؟

سونو آنومالی هزینه اش چند شد عزیزم

اره عزیزم همچی خوب خداروشکر

همه چیز خوبه خداروشکر.

سوال های مرتبط

مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری