۱۰ پاسخ

منم گرفتم ضد رفلاکس ۳ و خورده

من اینو گرفتم قبل عید3و50

تصویر

با سلام داره از ۱۷۰۰تا ۲۵۰۰

آره حالا اگ بگیرم

با تشکوبالش خریدم ۲و۲۸۰

من عین این تو باسلام دیدم ۲

من همش دقیقا همینه فقط پایه فلزیه و ۲۲۰۰ گرفتم

اره گرفتم دوتومن

من نخریدم
ولی قیمتش ۲۷۰۰ بود

من ۲۵۰۰خریدم ولی پسش دادم برقی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی