بنظرتون جنسیتش چیه؟

تصویر
۶ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

مامانا من تازه امروز رفتم تو هفته دوازدهم برای 6 خرداد نوبت سونو گرفتم بنظرتون زود گرفتم یانه؟

معلوم نیس

۱۱ هفته چرا فرستادنت سونو

ان شاالله اول سالم باشه بعد هرچی ک تو دلته همون بشه 🙏🙏🙏برا منم دعا کن گلم

مشخص نیست
بهت احتمال ندادن؟

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۷ ماهگی
مامان ملورین والارا مامان ملورین والارا ۸ ماهگی
مامان گومبولوها💙🩷 مامان گومبولوها💙🩷 ۶ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۶ ماهگی
مامان علی جون مامان علی جون ۲ ماهگی
مامان آدریناو اوینا مامان آدریناو اوینا ۳ ماهگی
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میوه مامان میوه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سها مامان سها هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیا💞 مامان آنیا💞 ۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۴ ماهگی
مامان کوهیار😍 مامان کوهیار😍 ۴ ماهگی
مامان السا مامان السا ۶ ماهگی
مامان لیام🫀 مامان لیام🫀 ۶ ماهگی