۸ پاسخ

من خلفی از۱۳هفته مثل نبض حسش میکنم الانم خودشو قشنگ سفت میکنه

از ۱۹ هفته و سه روز الان ۲۰ هفته و ۳ روزم یه هفته ای میشه

۱۹ هفته و ۴ روز

خانما تفاوت این جفت ها چیه ب من گفتن خلفی کسی بلده توضیح بده کدوم بهتره؟

۱۸ هفته

من جفتم قدامیه امروز اولین حرکتشو حس کردم

من از پریشب

بستگی به جفتت داره

سوال های مرتبط

مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد آیهان مامان محمد آیهان ۵ ماهگی
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نقلی مامان نقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان قلب مامان💗💗 مامان قلب مامان💗💗 هفته بیست‌وپنجم بارداری