زینکم خوبه
اگه هیچکدوم جواب نداد پماد ان ان
زینک اکساید خوبه.
آردن
پماد هیدروکورتیزون خیلی خوبه
مخلوط زینک اکساید و ویتامین آ د عالیه
من واسه پسرم سودوکرم استفاده میکردم اما ب خوبی اون نبود
هیچی بهتر از روغن جامد نیست
زینک خیلی خوبه
کالاندولا اصلا ب دختر من نمیسازه زینک ولی خیلی زود خوب میکنه
زینک اکسایدفیروز
ردرُز عالیه با یه بار از استفاده کردنش خوب میشه
سودو کرم
روغن نباتی یا دمبه بزن
زینک اکساید
خیلی داغون بود تترا سایکلین
ان ان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.