۴ پاسخ

با اینکه ماهای آخر خیلی سختی کشیدم ولی بازم دلم تنگ میشه، یه روزیم برای الانشون دلمون تنگ میشه😊

منم چقد خوب بود

چقد دوس داشتم زود دنیا بیا 😍

اااااخی😃😃😃چقدر شیرین بود

سوال های مرتبط

مامان دویقو مامان دویقو ۱ ماهگی
مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری