خانما خونریزی بعد سزارین تا کی ادامه داره؟؟

۵ پاسخ

این همه خون چطوری تموم نمیشه آدم ۴۰ روز خون ریزی کنه ک میمیره

30 روزه هنوز دارم😐

من که هنوز دارم

من تا ۴۰ روز داشتم ولی کم،بعدش پریود شدم

تا ۴۰ روز عادیه

سوال های مرتبط

مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۳ ماهگی
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 ۱۰ ماهگی