بین این اسم ها کدوم بهتره ؟ دیان . نویان . ویهان

۱۳ پاسخ

ویهان

خواهر جان برو بزن ببین ثبت احوال کدومو ثبت میکنه الان ثبت احوال هیچی ثبت نمیکنه لعنتی یک بهانه ای درست کرده برای هر اسمی

ویهان

ویهان

ویهان

من که نویان انتخابمه،،ولی بنظر من پیام نزار ما تو زبون کوردی،به دندون میگیم دیان، بخاطر اون زیاد بهش فکر نکردم باز دایان قشنگتره

دیان

چقدر اسما تکراری شدن.. همه بین همین اسما میپرسن

اول نویان
بعدش دیان
جالبه ماهم تا الان این دوتا اسم تو لیست انتخابامون گذاشتیم

دیان

نویان

نویان

دایان تلفظش بهتر دیان میشه. نویانم خوب

سوال های مرتبط

مامان نیلاونویان مامان نیلاونویان ۴ ماهگی
مامان دیار و دیان💙🧸 مامان دیار و دیان💙🧸 ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری