مولتی ویتامین آویفربااسانس موز خوبه ؟

۴ پاسخ

بله من میدم پسرم دوس داره

من میدم دخترم خیلی حساسه رفلاکسم داره باهاش اوکیه

اگه همون ک با اهن قاطیه و طعمش موز و پسته هست پسر من اصلا دوسش نداشت

مولتی ویتامین پدیا بست بگیر. خارجیه. پرتقالی

سوال های مرتبط

مامان علی‌جان مامان علی‌جان ۱۶ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار ۱۵ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۲ ماهگی
مامان سوگل مامان سوگل ۹ ماهگی
مامان توتفرنگی مامان توتفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان فندق امریکایی مامان فندق امریکایی ۱ سالگی