واکسن ۱سالگی از کجا میزنن دست یا پا

۵ پاسخ

واکسن ی سالگی از دست
پونوموک از پا

دست راست

پا زدن. انگار بستگی داره به اون کسی که میزنه

دست راست

یک‌بارمن‌ازپرستارپرسیدم گفت ازدست

سوال های مرتبط

مامان نذر امام رضا مامان نذر امام رضا ۱ سالگی
مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی
مامان سید مهدی مامان سید مهدی ۲ سالگی
مامان یاس🌸🌈 مامان یاس🌸🌈 ۱ سالگی