کیا رو‌ز ۱۳ ای یو هستن علاعم داریم؟

۸ پاسخ

و خلق و خو یکم عوض شده ☹️ نمیدونم علائم دیگه ندارم

منم امروز ۱۶ روز میشه که ای یو ای کردم چند روز پیش کمر درد داشتم

رستا امروز ازمایش نرفتی؟

من روز سیزدهم. بیبیم هاله داره. فردا میرم ازمایش

من روز ۱۶هستم
بدون هیچ علائمی

من قراره من این ماه تزریق کنم

پیش کدوم دکتر ای یو ای کردی بندر

من روز دوازدهم هیچ علائم ندارم😢😢😢

سوال های مرتبط

مامان دنا مامان دنا قصد بارداری
مامان جوجوم🐣 مامان جوجوم🐣 قصد بارداری
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته نهم بارداری
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری