اینم صبحانه دخترم
موز
خرما
شیرخشک
بیسکویت مادر

تصویر
۲ پاسخ

نوشجون دخترگلمون ولی عزیزم دکتر دختر من گفت ب هیچ عنوان بیسکوییت و سرلاک اماده ب بچه ندین بخاطر وجود گلوکز و مواد نگه دارنده
گفتم شاید ب شما هم کمکی کرده باشم ☺️

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان مهدیار و ملکا❤️ مامان مهدیار و ملکا❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها✨️ مامان دوقلوها✨️ ۱۲ ماهگی