مامانای سزارین دومی آخرین سونو رو چند هفته رفتین

۷ پاسخ

به من گفت ۲۸هفته برو

من پس فردا سونو وزن دارم دیگه بعدش نمیدونم دوباره میفرسته سونو یا ن

۳۶ یا ۳۷

۳۵هفته رفتم دکتر گفت دیگه نیاز نیست

همین روزا برو
سونو داپلر دادی؟

۳۶ هفته

ب من گفته ۳۱هفته برو

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو🫀 مامان ماهلین کوچولو🫀 ۱ ماهگی
مامان دیار ❤️‍🔥 مامان دیار ❤️‍🔥 ۱۳ ماهگی