مامانا سلام خوردن زردالو واسه شیردهی بده؟

۴ پاسخ

من اون اوایل میگفتن نخور باد داره الان فک کنم

اتفاقا شیر افزای خوبیه. اما زیاده روی نکنید

نه اتفاقا تو گوگل نوشته خوبه

سلام ن

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۹ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۱ ماهگی
مامان عرفان و رایان مامان عرفان و رایان ۹ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان م ی  ر ا ن 💙 مامان م ی ر ا ن 💙 ۹ ماهگی
مامان هامون🌱🩵 مامان هامون🌱🩵 ۱۰ ماهگی
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی