۷ پاسخ

من واسه بچه اولم ۳۷ و ۳ روز واسه بچه دومم ۳۸ و ۱ روز بودم

۳۸هفته و پنج‌روز کیسه آبم پاره شد

۳۷ هفته تمام بر اساس ان تی ولی برام ۳۷و۶روز زدن توزایشگاه براساس پریودی

من ۴۰هفته و۲روز

۳۸هفته و ۳روز

40هفته و ۶ روز بدون درد رفتم زایمان طبیعی با آمپول فشار

۳۷تمام زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان arshavin مامان arshavin هفته سی‌وهفتم بارداری