۵ پاسخ

سلام عزیزم
منم زخم دارم
تو چیکارش کردی درمان شد؟

باید فریز بشه بچه دار میشه ولی خطر داره

اره زنداداشم سه تابچه هم داره چقدم منجمد میکرد زم زیاد داشت

ولی خب زخم دهانه رحم دارم درمان نکردم

بله من 😁

سوال های مرتبط