من پارسال خریدم ۲۵۰
سلام مامانای گل 🌹
انشاالله که همگی به خوبی زایمان کنید و دختر و پسر های گلتون رو بغل بگیرید
✅من مغازه لباس زیر داشتم باردار که شدم مغازه رو بستم یه تعدادی سوتین شیردهی موجود دارم جنس خارجی کیفیت عالی زیر قیمت بازار میفروشم فقط ⭕️۳۹۰⭕️
تعدادش خیلی محدوده از هر سایز یکی دوتا دارم تقریبا
الان همین کار رو از چند تا مغازه قیمتکردم هفتصد به بالاس
کسی میخواد به این آیدی تو ایتا یا روبیکا پیام بده تا عکسشو بفرستم ببینه ....
@Am_mA83
من دوتا جنس خوب گرفتم شد ۴۰۰
من گرفته بودم ۱۸۰
من برا بارداری گرفتم150
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.