نخریدم
نخریدم ی چند روز دیگه میرم خرید بچه دومه فقط ضرروریاشو میخرم فعلا فقط گوشواره خریدم براش با دو سه دست لباس و پتو دور پیچ و آغوشی
من از زایمان اولم داشتم یه مقدار دیگه خریدم.و همه کارامم کردم.فقط ساک نبستم
درحال خرید
من وسیله های سیسمونی و گرفتم مثل شیشه شیر و پستونک و تب سنج و……تخت کنار مادر و سرویس زختخواب و تزئینیای اتاقشو گرفتم.تااینجا یه چیزی حدود۵۵اینا شد.کمد و دراور و لباساشم مونده☹️
هنوز کلی مونده
هنوز هیچی نخریدم
تو تاپیکام هست
منم اگه خدا بهاد بعد شوهزم. پنج شنبه میریم میکیرم
منم هیچی نخریدم
منم هنوز هیچی نخریدم
منم نخریدم😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.