۱۲ پاسخ

نخریدم

نخریدم ی چند روز دیگه میرم خرید بچه دومه فقط ضرروریاشو میخرم فعلا فقط گوشواره خریدم براش با دو سه دست لباس و پتو دور پیچ و آغوشی

من از زایمان اولم داشتم یه مقدار دیگه خریدم.و همه کارامم کردم.فقط ساک نبستم

درحال خرید

من وسیله های سیسمونی و گرفتم مثل شیشه شیر و پستونک و تب سنج و……تخت کنار مادر و سرویس زختخواب و تزئینیای اتاقشو گرفتم.تااینجا یه چیزی حدود۵۵اینا شد.کمد و دراور و لباساشم مونده☹️

هنوز کلی مونده

هنوز هیچی نخریدم

تو تاپیکام هست

منم اگه خدا بهاد بعد شوهزم. پنج شنبه میریم میکیرم

منم هیچی نخریدم

منم هنوز هیچی نخریدم

منم نخریدم😁

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی