سلام مامان نظر سنجی بین اسم آرسام و کیان

۱۶ پاسخ

کیان خییلی تکراریه
آرسام بهتره باز

آرسام قشنگتره

کیان.

آرسام

کیان خیلی شیکه

کیان

هر دوش قشنگه ببین معنی کدومشون بهتره

کیان

کیان قشنگتره
من پسرم سام هستش اگرم خواستی آرسام بزاری همون سام بزار قشنگتر و اصیل تره

كيان ب نظرم

آرسا

کیان

🤣🤣🤣🤣

کیان قشنگه یه اسم آریاییِ اصیله

کیان

سلام کیان ارسام زیاد شده

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری