سلام قرص سیبل مصرف میکنم تبش قلب طبیعیه

۱ پاسخ

سلام منم تپش قلب میگیرم
شما هنوز مصرف میکنی؟ من بعد پریودی این ماهم باید برم دکتر بهش بگم
شما به دکترت گفتی؟؟؟

سوال های مرتبط