۱۲ پاسخ

سونو ۱۴۰۰ ازمایش ۱۹۰۰

۱۳۰۰سنو ازمایششو ندادم

هر شهر و هردکتر فرق میکنه من ان تی رفتم ۴۵۰۰ انومالی ۵تومن اما ازمایش ان تی تقریبا همه جا یه قیمته تقریبا ۱۱۰۰ اینطورا

هر شهر و هر دکتر فرق میکنه شهر ما من رفتم ۴۵۰۰ ان تی و انومالی ۵تومن

۲۵۰۰ من

من رفتم فرخنده حنفی ۱ملیون۱۷۸شد خبلی هم راضی بودم
برا جنسیت هم رفتم اونجا
انشالله انومالی هم میرم

800 ‌

سلام کسی در تبریز واسه سونوگرافی غربالگری اول رفته سونوگرافی کسری هزینه اش چقد شده

1195 شد

سونو ۱۵۰۰ دراومد تقریبا ازمایش هم ۱۰۱۵ شد پیش داریوش میر رفتم

سونو۸۵۰
آزمایش۱۱۳۰

من جای صفورا طاهر رفتم 1532شد

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان مهیار👶🏻💙 مامان مهیار👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری