به نظر من هرچی زودتر باشه خودشون کمتر اذیت میشن
من شیر ب شیر دخمل هام اوردم از تجربیاتم بهت میگم
دختر اولیم ۱۱ماهگی سوراخ کردیم خیلی خوب بود ن گریه کرد ن دستش میزد مواظبت کردن ازشم خیلی راحت بود .
دختر دومی هم ۶ماهش تموم شد سوراخ کردم اصلا خوب نبود تا لباسشو در می اوردم می افتاد خون یا دست گوشش میزد ... تازه عفونتم کرد ، خلاصه با هزار تا مشقت و رنج گوشاش خوب شد ب نظرم عجله نکن چون تا گوششو خوب کردم از پا افتادم .
سلام عزیزم
هنوز گوش دخترمو سوراخ نکردم والا
۲۰روزگی
من هر موقع موهاش رو بشه بست سوراخ میکنم الان نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.