۵ پاسخ

به نظر من هرچی زودتر باشه خودشون کمتر اذیت میشن

من شیر ب شیر دخمل هام اوردم از تجربیاتم بهت میگم
دختر اولیم ۱۱ماهگی سوراخ کردیم خیلی خوب بود ن گریه کرد ن دستش میزد مواظبت کردن ازشم خیلی راحت بود .
دختر دومی هم ۶ماهش تموم شد سوراخ کردم اصلا خوب نبود تا لباسشو در می اوردم می افتاد خون یا دست گوشش میزد ... تازه عفونتم کرد ، خلاصه با هزار تا مشقت و رنج گوشاش خوب شد ب نظرم عجله نکن چون تا گوششو خوب کردم از پا افتادم .

سلام عزیزم
هنوز گوش دخترمو سوراخ نکردم والا

۲۰روزگی

من هر موقع موهاش رو بشه بست سوراخ میکنم الان نه

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی