۲ پاسخ

آره بخاطر قرصه

قرص جلوگیری خودش کار قرص اورژانسی رو هم می کنه نباید قطعش می کردی
من قبلا می خوردم اگه دو روز فراموش می کردم روز سوم پریود بودم

سوال های مرتبط