۵ پاسخ

مامان کیاشا کجای تهرانی؟

اگه بچه داشتم میومدم البته دوری

کجای تهران هستش؟.

کاش من تهران بودم میومدم باهات
منم تنهام هیچکی نیست باهاش ببرم

چ خوب من فک میکردم خانه باز ویسایلش مناسب سنش نباشه

سوال های مرتبط

مامان رهام 
مامی رهام🤱🐣 مامان رهام مامی رهام🤱🐣 ۱ سالگی
مامان آرتا جانم🦸‍♂️ مامان آرتا جانم🦸‍♂️ ۱۴ ماهگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی