۷ پاسخ

من در هموم حالتم

دقیقا

اره بابا اسیر شدیم بخدا . ماه اخر همش استرسه

اره خدا خدا میکنم قط نشه و واقعا درد زایمان باشه ولی خبری نیس😅 خیلی سخت شده دیگ کاش زودتر زایمان کنم🥹

دقیقا

بعللههه😅

دقیقا

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی