سلام خانومااینجانوشته زینک چقدبایدبدم؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم ببر داروخونه بپرس انگار ۲ سیسیه ولی قشنگ معلوم نیست

اسهاله پسرت؟

من یه سی سی میدم

۱زنگ بزن مطب بهت میگه منم همینکارومیکنم😂

۲سی سی هر۱۲ ساعت

سوال های مرتبط

مامان امیرا مامان امیرا ۱۲ ماهگی
مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان نیهان💕🥺 مامان نیهان💕🥺 ۱۴ ماهگی