سلام تو ۳۳هفته ۲کیلو ۲۰۰خوبه وزنش؟

۸ پاسخ

عزیزم چند هفته زایمان کردی و نینی چند کیلو بود

عالیه گلم

اره خداروشکر
من 31هفته رفتم 1/775بود

اره عزیزم منم همین بود گفت خوبه

آره عزیزم من ۳۳ هفته ۲۱۷۵ بود

اره عالی

ارع عزیزم

عالیه من یه هفته قبلش رفتم ۱۸۵۰ بود

سوال های مرتبط

مامان فرنام و مرسانا مامان فرنام و مرسانا ۳ سالگی
مامان رادین و رایان مامان رادین و رایان روزهای ابتدایی تولد