خانما سنو وزن واجبه بدم؟

۶ پاسخ

آره خب بدونی وزن بچه چقده اگ کم باشه دارو بخوری

بله چون فقط وزن جنین نیس که بررسی میشه
موقعیت جفت
موقعیت جنین هم بررسی میشه شما اگه بخوای زایمان کنی تو بیمارستان باید بدونن جنین سفالیکه یا بریچ یا جفتتون چیه قدامی خلفیه سرراهیه

من ۴ بار سونو وزن دادم 😅🤣 که مطمئن بشم وزنش خوبه

اره اگه کمه دارو بخوری یا یکی مثل داداش من وزنش زیاد بود ۳۴ هفته ختم بارداری دادن که خفه نشه

بهتره بری .وزنش کم باشه به دنیا آمدنی اذیت میشین الان بدونی با خوراکی تا قسمتی حل شدنیه .زیاد هم باشه باز خوبه بدونی

آره حتما
باید ببینی بچت خوب رشد کرده یا نه دیگه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیلین💔ایلیا♥ مامان آیلین💔ایلیا♥ ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد 🤰💙 مامان جوجو ممد 🤰💙 ۱۰ ماهگی
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری