۵ پاسخ

بعد ۱۰ روز

بعد کشیدن بخیه

بعد از کشیدن بخیه

واسه من از خوده بیمارستان پرستار بست ولی شل گفت بعداز ۱۰روز بخیه کشیدی سفت تر ببند شکمم حسابی تخت شدع بود

چه سوال خوبی منم اینو‌ میخوام بدونم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد