فری بتا زیر۴۰پسره یا زیر۵۰؟

۵ پاسخ

ومنی که اصلا غربال ندادم و خیلی دلم میخواد زودتر بفهمم این نی نی تو دلم چیه؟ ان تی گف از رو حرکاتش فقط احتمال میدم دختره، تمام مامانایی که مثل من بچه نمیچرخیده و تنبل بوده و چن بار سونو شدن همه دختر دارن، دلم میخواد زودتر برم براش لباس بگیرم، کفش بخرم 🥲 کاش بدونیم چیه بچمون، قدیما چقد صبور بودن وقتی که سونو نمی رفتن و مد نبوده اصن

زیر ۴۰ میگن پسره ولی من دیدم اشتبا بوده برا چندنفر اینا الکیه

برامن زیر چهل بود دختره اینا چرته منم دلمو خوش کرذه بودم ب فری بتا

چقدر عجله داری
یکم دیگه صبر کن تا انومالی جنسیت مشخص بشه

الکی بنظرم دلنبند

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته چهلم بارداری
مامان نودل🍜 مامان نودل🍜 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو🦪🤍 مامان کوچولو🦪🤍 هفته سی‌ویکم بارداری